تازه های بیوتکنولوژی

تازه های بیوتکنولوژی

جدیدترین دستاوردهای بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی و بیوانفورماتیک
تازه های بیوتکنولوژی

تازه های بیوتکنولوژی

جدیدترین دستاوردهای بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی و بیوانفورماتیک

آموزش نرم افزار MEGA 5 جهت آنالیزهای فیلوژنتیکی


نرم افزار MEGA 5 جهت آنالیز فیلوژنتیکی توالی های DNA و پروتئینی و ترسیم درخت فیلوژنتیکی مورد استفاده قرار می گیرد. آموزش استفاده از این نرم افزار جهت استفاده دانشجویان و محققین گرامی در وبلاگ قرار داده شد. 

 


دانلود آموزش استفاده از MEGA 5

نظرات 4 + ارسال نظر
lida شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 12:26

سلام و یه دنیا تشکر بخاطر آموزش مقدماتی مگا.
موفق و پایدار باشین

mahsa سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 13:14

سلام. روزتون بخیر. من تعیین توالی یکسری ژن رو به صورت فایل pdf و text دارم. چجوری باید اینهارو در نرم افزار مگا5 وارد کنم؟

m پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 13:58

سلام.اگه ممکنه اموزش نرم افزار هم بگذارید. من توالی بصورت فایل wordدارم نمیدونم چجوری داده وارد نرم افزار کنم.

سلام.
منظورتون کدوم نرم افزاره.؟ تو اکثر نرم افزارا توالی ها کپی میشن. اگر نشد و فرمت خاصی نیاز بود توالی رو میتونین تو NCBI جستجو کنین و هر فرمتی که نیاز دارین رو دانلود کنین.

موفق باشین

نعیم کاوه چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 15:14

با سلام و احترام. وبلاگ بسیار خوبی دارید. ازتون تشکر میکنم. من دانشجوی ارشد اصفهان هستم. مطالب مفیدتون واقعا کمکم کرد. ممنونم

با سلام و احترام.
خواهش میکنم. ممنون که به وبلاگم سر زدید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد